S.N. | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER | HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (En Geç) |
1. | TÜTÜN BAĞIMLILIĞI TEDAVİ VE EĞİTİMBİRİMLERİNİNRUHSATLANDIRILMASI İŞLEMLERİ | 1. Tütün Bağımlılığı Tedavi Ve Eğitim BirimiBaşvuru Dilekçesi | 15 Gün |
2. Tütün Bağımlılığı Tedavi Ve Eğitim Birimleri Yönetmelik EK–1 Formu(Başhekim Onaylı) |
3. Tütün Bağımlılığı Tedavi Ve Eğitim Birimleri YönetmelikEk-2 |
4. Tütün Bağımlılığı Tedavi Ve Eğitim Birimleri YönetmelikEk-3 |
5. Sorumlu hekimingörevlendirme belgesi, sertifika ve diploması(Başhekim Onaylı) |
6. Hemşire ve sekreterin görevlendirme belgesi(Başhekim onaylı) |
7. Kroki(Birimin bulunduğu alana ait Başhekim onaylı) |
8. Tütün Bağımlılığı Tedavi ve Eğitim BirimiDenetim Komisyonu Raporu |
2. | BELEDİYE, OSB VE DİĞER KAMUKURULUŞLARINA AİT SAĞLIK TESİSLERİNİNÖN İZİNBAŞVURU İŞLEMLERİ | 1. Başvuru konusu sağlık tesisi için öngörülen tesisin türü, rolü, yatak ve cihaz kapasitesini belirtentalep yazısı, | 15 GÜN |
2.Sağlık tesisinin kuruluşuna dairbelediye meclisi kararı/yönetim kurulu kararı, |
Bakanlık tarafından planlama kapsamında uygun görülen sağlık tesisi başvurularında; |
1. Müstakil binalarda arsa bilgilerini içeren anted,1/500 veya 1/200 ölçekli vaziyet planı(askeri birimler gibi stratejik özelliği olan sağlık tesisleri hariç),1/100 veya 1/50 ölçekli tüm kat planları, bir tanesi ameliyathaneden geçen en az iki kesit, tüm cephe görünüşleri, çatı planı, müellif onaylı tam takım avan proje, |
2. Müstakil olmayan binalarda sağlık tesisinin bulunduğu blok veya kata ait müellif onaylı1/100 veya 1/50 ölçekli mimari planları, |
3. İlgili kurumdan alınmışgayri sıhhi müesseselerden uzaklık raporu, |
4. Ulaşım Koordinasyon Merkezi (UKOME) uygunluk yazısı, |
5. Mevcut sağlık tesisleri için müellif ve belediye onaylırölöve projesi, |
6. Taşıyıcı sistemi etkileyecek nitelikteki tadilatlar ve mevcut binalarda oluşturulacak sağlık tesisleri için statik vedeprem güvenlik raporu, |
7. Sağlık tesisinin kampüs yerleşkesi dışında olması durumunda, alanın imar ile ilgili mevzuat uyarıncasağlık tesisi yapılmasına uygun olduğuna dair belediye tarafından düzenlenmiş belge, |
8. Belediye Başkanlığı Sağlik Tesisleri Norm Kadro Durum Cetveli |
3. | BELEDİYE, OSB VE DİĞER KAMU KURUMVE KURULUŞLARINA AİT SAĞLIK TESİSLERİNİNRUHSATLANDIRMASINAESAS İŞLEMLER | 1. Yapı kullanım izin belgesi, | 15 GÜN |
2. Sağlık tesislerinin ön izin projesine göre yerinde incelenmesi sonucu düzenlenecekkomisyon raporu(*) |
3. İlgili mevzuata göre düzenlenmiş tıbbî ve tehlikeliatık sözleşmesi, |
4. İlgili mevzuatına göre yetkili mercidenyangına karşıgerekli önlemlerin alındığına dairbelge |
5. NDKmevzuatına tabi görüntüleme cihazları için ilgili kurumdan alınmışuygunluk raporu, |
6. Otoparkihtiyacının mücbir sebeplerle sağlık tesisinin parselinde tamamen karşılanamaması durumunda, ihtiyacın parsel dışında karşılandığına dair ilgilibelediye tarafından düzenlenmiş belge, |
7. Ambulans hizmetlerinin hizmet satın alma yöntemi ile karşılanması halindeambulans sözleşmesi. |
8. İlgili sağlık tesisininbaşhekim, müdürve benzeri yöneticileri içingörevlendirme veya onaylı sözleşmesiörneği, |
9. Sağlık Tesisi Personel Durum Listesi |
(*)Komisyon;Sağlık Tesisleri İçin Asgari Fiziki Kriterler(Ek-1a-b)veya(Ek-2a-b-c-ç-d-e-f-g)formlarında belirtilen kriterlere göre yerinde inceleme yapar. İncelenen sağlık tesisiI. Basamak sağlık tesisi iseEk-5araporunu; II.- III. Basamak sağlık tesisi iseEk-5braporunu düzenler. |
4. | DEVLET ÜNİVERSİTELERİNE AİT SAĞLIK TESİSLERİNİNÖN İZİNBAŞVURU İŞLEMLERİ | 1. Başvuru konusu sağlık tesisi için öngörülen tesis rolü, yatak/ünit ve cihaz kapasitesini belirtentalep yazısı, | 15 GÜN |
2. Üniversitenin kuruluşuna dairResmi Gazete ’de yayımlanan kuruluş kararı, |
3. Üniversite bünyesindesağlık uygulama araştırma merkezinin kuruluşuna dair YÖK Genel Kurul kararı(Mediko-sosyalsağlık hizmetleri birimlerhariç) |
4. Tıp/diş hekimliği fakültesinin eğitim ve öğretime başlama tarihi, öğretim üyesi sayısı, öğrenci kontenjanı ile uzmanlık eğitimi alanakademisyen sayısını gösterir cetvel(Mediko-sosyalsağlık hizmetleri birimlerhariç) |
5. Mediko-sosyal sağlık hizmetleri birimleri içinaçılış veya kuruluş kararı/onayı, |
6. Mediko-sosyal sağlık hizmetleri birimleri içinpersonel durum listesi. |
Bakanlık tarafından planlama kapsamında uygun görülen sağlık tesisi başvurularında; |
1. Proje ve arsa bilgilerini içeren anted,1/500 veya 1/200 ölçekli vaziyet planı, 1/100 veya 1/50 ölçekli tüm kat planları, bir tanesi ameliyathaneden geçen en az iki kesit, tüm cephe görünüşleri, çatı planı, müellif veya yapı işleri ve teknik daire başkanlığı onaylı tam takım avan proje, |
2. Mevcut sağlık tesisleri için müellif ve yapı ruhsatı vermeye yetkili kurum onaylırölöve projesi, |
3. İlgili kurumdan alınmışgayri sıhhi müesseselerden uzaklık raporu, |
4. Ulaşım Koordinasyon Merkezi(UKOME) uygunluk yazısı(Mediko-sosyal sağlık hizmetleri birimlerinin kampüs içinde olması durumunda aranmaz.) |
5. Sağlık tesisinin kampüs yerleşkesi dışında olması durumunda, alanın imar ile ilgili mevzuat uyarıncasağlık tesisi yapılmasına uygun olduğuna dair belediye tarafından düzenlenmiş belge, |
6. Taşıyıcı sistemi etkileyecek nitelikteki tadilatlar ve mevcut binalarda oluşturulacak sağlık tesisleri içindeprem güvenlik raporu. |
5. | DEVLET ÜNİVERSİTELERİNEAİT SAĞLIK TESİSLERİNİNRUHSATLANDIRILMASIİŞLEMLERİ | 1. Sağlık uygulama ve araştırma merkezine aitResmi Gazete’de yayımlanmış Yönetmelik, | 15 GÜN |
2. Yapı kullanma izin belgesi, |
3. Sağlık tesislerinin ön izin projesine göre yerinde incelenmesi sonucu düzenlenecekkomisyon raporu(*) |
4. İlgili mevzuata göre düzenlenmiş tıbbî ve tehlikeliatık sözleşmesi, |
5. İlgili mevzuatına göre yetkili mercidenyangına karşıgerekli önlemlerin alındığına dairbelge |
6. NDKmevzuatına tabi görüntüleme cihazları için ilgili kurumdan alınmışuygunluk raporu, |
7. Otoparkihtiyacının mücbir sebeplerle sağlık tesisinin parselinde tamamen karşılanamaması durumunda, ihtiyacın parsel dışında karşılandığına dair ilgilibelediye tarafından düzenlenmiş belge, |
8. Ambulans hizmetlerinin hizmet satın alma yöntemi ile karşılanması halindeambulans sözleşmesi. |
9. Sağlık Tesisi Personel Durum Listesi(Mediko-sosyal sağlık hizmetleri birimleri için) |
(*)Komisyon; Sağlık Tesisleri İçin Asgari Fiziki Kriterler(Ek-1a)veya(Ek-2a-b-c-ç-d-e-f)formlarında belirtilen kriterlere göre yerinde inceleme yapar. İnceleme sonucundaEk-5braporunu düzenler. |
6. | DEVLET ÜNİVERSİTELERİNEAİT SAĞLIK TESİSLERİNİNRUHSATLANDIRILMASIİŞLEMLERİ | 1. Sağlık uygulama ve araştırma merkezine aitResmi Gazete’de yayımlanmış Yönetmelik, | 15 GÜN |
2. Yapı kullanma izin belgesi, |
3. Sağlık tesislerinin ön izin projesine göre yerinde incelenmesi sonucu düzenlenecekkomisyon raporu(*) |
4. İlgili mevzuata göre düzenlenmiş tıbbî ve tehlikeliatık sözleşmesi, |
5. İlgili mevzuatına göre yetkili mercidenyangına karşıgerekli önlemlerin alındığına dairbelge |
6. NDKmevzuatına tabi görüntüleme cihazları için ilgili kurumdan alınmışuygunluk raporu, |
7. Otoparkihtiyacının mücbir sebeplerle sağlık tesisinin parselinde tamamen karşılanamaması durumunda, ihtiyacın parsel dışında karşılandığına dair ilgilibelediye tarafından düzenlenmiş belge, |
8. Ambulans hizmetlerinin hizmet satın alma yöntemi ile karşılanması halindeambulans sözleşmesi. |
9. Sağlık Tesisi Personel Durum Listesi(Mediko-sosyal sağlık hizmetleri birimleri için) |
(*)Komisyon; Sağlık Tesisleri İçin Asgari Fiziki Kriterler(Ek-1a)veya(Ek-2a-b-c-ç-d-e-f)formlarında belirtilen kriterlere göre yerinde inceleme yapar. İnceleme sonucundaEk-5braporunu düzenler. |
7. | I. BASAMAK SAĞLIK TESİSLERİNİNRUHSATLANDIRILMASIİŞLEMLERİ | 1. Sağlık tesisi için Bakanlığın ilgili birimi tarafından alınmışaçılış onayı, | 15 GÜN |
2. basamak sağlık tesislerinin yerinde incelemesi sonunda düzenlenecekkomisyon raporu(*) |
3. İlgili mevzuata göre düzenlenmiş tıbbî ve tehlikeliatık sözleşmesi, |
4. İlgili mevzuatına göre yetkili mercidenyangına karşıgerekli önlemlerin alındığına dairbelge |
5. NDKmevzuatına tabi görüntüleme cihazları için ilgili kurumdan alınmışuygunluk raporu. |
(*)Komisyon;Sağlık Tesisleri İçin Asgari Fiziki Kriterler(Ek-1b)veya(Ek-2g)formlarında belirtilen kriterlere göre yerinde inceleme yapar. İnceleme sonucunda(Ek-5a) raporunu düzenler. |
8. | II. III. BASAMAKSAĞLIK TESİSLERİNİNRUHSATLANDIRILMASIİŞLEMLERİ | 1. Sağlık tesisi için Bakanlığın ilgili birimi tarafından alınmışaçılış onayı, | 15 GÜN |
2. ve III. basamak sağlık tesislerinin yerinde incelemesi sonunda düzenlenecekkomisyon raporu(*) |
3. İlgili mevzuata göre düzenlenmiş tıbbî ve tehlikeliatık sözleşmesi, |
4. İlgili mevzuatına göre yetkili mercidenyangına karşıgerekli önlemlerin alındığına dairbelge |
5. NDKmevzuatına tabi görüntüleme cihazları için ilgili kurumdan alınmışuygunluk raporu. |
(*)Komisyon; Sağlık Tesisleri İçin Asgari Fiziki Kriterler(Ek-1a)veya(Ek-2a-b-c-ç-d-e-f)formlarında belirtilen kriterlere göre yerinde inceleme yapar. İnceleme sonucunda(Ek-5b)raporunu düzenler. |